Ikke noe å skrive hjem om…………..

I dag  var gamlegubben til kontroll hos sin øyenlæge. I min alder er det kun krigsoverskriftene i avisene en ser uten hjelpemidler. Heldigvis er brillen oppfunnet, og da har en mulighet til å få med seg resten av det som står i avisene.

Jeg pleier å si.: Det er ikke øynene som blir dårligere med årene, det er armene som slutter å vokse alt for tidlig.

Ellers er været elendig, vind og regn så det holder, men til helga lover vitenskapen bedring så vi får holde ut.

4 kommentarer
    1. Tør ikke tenke på hvordan armene hadde sett ut hvis de hadde vokst etter øynenes behov.. hi hi. Briller er viktig, er stadig på leiting etter de fordømte greiene.. Ha en fin kveld i stova:-))

    2. Det sa alltid min far også!:) Jeg bruker også briller og linser. Er nok kommet i den alderen da jeg kan forvente at synet endrer seg. Selv skal jeg til optiker og synsprøve i november!:)
      Ønsker deg en kjempefin kveld videre!:)

    3. Krelitos:Felles skjebne er felles trøst, heter det. Så lenge jeg har fem seks brillepar, og så lenge kona minner meg på at brillene henger på panna når jeg leter som verst, ja – da går dagen bra. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg