Senferie.

En kort uketur til Bø – Tønsberg – Gol og med retur til det vestlandske havgapet.
Rømmegrøten på Haukelisæter var velsmakende , men MEKTIG !  At en aldri kan lære å moderere påfyllet på tallerken.
På brygga i Tønsberg fikk vi en meget velsmakende og rikelig breiflabbmiddag på Havariet. Breiflabben hadde nok ikke havarert der, nei.
En tur ut til Verdens ende ble det også. I solskinn og stille var det vakkert der ute. Se vedlagte bilder.

Dette er nok et kjent motiv fra Verdens Ende. Færder fyr kan også øynes i horisonten.

Fiskerkone med barn sto også og stirret ut mot havet. Den andre konen er fruen.
På turen opp til Gol hadde såvel vi som en hjort englevakt. Den var ikke lett å se i tussmørket der den sto midt i veibanen. Heldigvis fikk jeg redusert farten samtidig som hjorten gikk ut av veien.
Tidlig vekking på hotellet. Brannalarmen gikk kl 05.30, og den var effektiv. De som ikke ble vekket av den hadde ikke bruk for vekking. Falsk alarm, tror jeg.
En fin tur for to gamle.

5 kommentarer
    1. Tusen takk for kjempekoselig kommentar på bloggen min!:) Hvis du etterlyser en blogg hvor du er garantert godt voksne bloggere anbefaler jeg deg blogspot. Der kan du skrive inn dine fritidsinteresser som du skiller med komma under profilen din, og når når du ser på profilen din etterpå, kan du søke opp andre bloggere med samme interesse!
      Jeg anbefaler deg på det varmeste blogspot som blogsted hvis du ønsker å komme i kontakt med voksne bloggere. Jeg har blogspot som min hovedblogg, og har kommet i kontakt med godt voksne bloggere der inne!:)
      Ønsker deg en kjempeifn dag videre!:)

    2. Krelitos: Hei.
      Takk for informasjonen. Blogspot høres interessant ut, så den vil jeg vurdere å konvertere til etter min pensjonistsommerferie. Den varer nok ut denne måneden og vel så det. På landsstedet fins ikke internett. Ha en fin dag.

    3. Du får kose deg så masse, og nyt dagene!:) Ja, det er mange bloggere godt voksne bloggere på blogspot som har vært tidligere bloggere her på blogg.no.. Alle sammen skryter av at blogspot er et kjempekoselig bloggsted. På blogspot finner du håndarbeidsblogger, hobbyblogger, turblogger, reiseblogger, fotoblogger, dyreblogger m.m, og det finnes over hodet ikke spamming med kommentarer: “Fin blogg, besøk min!” der inne!:) Hvis du finner en blogg som du liker der, kan du legge til vedkommende blogger som “følger”.
      Velkommen skal du være på blogspot du også!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg