Foto i bloggpausen.

Som dere ser er ikke fotografering min sterkeste side, men jeg tar sjansen på å sette inn noen bilder av vegetasjonen rundt feriestedet mitt ytterst på Midt-vestlandet.

Først en Rhododendron som vi fikk i vår. Fin farve, ikke sant.


Så en kveldsstemning ved ei myr full av myrull.

Her sikres slektens overlevelse. Vakkert i alle fall.

Så var det tilslutt fiolene. De har vi mange av som dere ser.

Helt til sist vil jeg bare nevne de store torskene jeg fikk, men størrelsen på dem sprengte kapasiteten på kameraet.
De smakte godt i alle fall.

9 kommentarer
    1. Åh, tusen takk:) Så kjekt du synes det! Jeg er veldig stolt over å ha en 72 åring som leser:)!! Lurte på om det var greit at jeg anbefaler bloggen din en gang i uken som kommer?

    2. Marion Lende:Takk for det. Jeg har mye glede av bloggingen min. Nå om sommeren blir den nok litt uregelmessig, da jeg er mye på hytta uten PC-tilgang. Du må gjerne anbefale bloggen min, jeg setter pris på det. Ha en fin dag.

    3. UtenVerdighet:Takker. Alle har vi våre “jordbærsteder” – Øygarden er mitt.
      Jeg er forresten på vei inn i dine nye dikt. Ha en fin dag.

    4. Monica Røsland: Takk for kommentar. Ser at du har med våre kjære husdyr å gjøre. Vi er kattefamilie, om enn en om gangen. Nå har vi en premiert sort skogkatt som er på 14. året. Hun er svært folkekjær og vi er veldig glad i henne.

    5. Reidun Signe: Om bildene ikke er så gode så representerer de oftest gode minner.
      For en gamling som meg hjelper bildene på dårlig hukommelse.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg