Heite syden.

Jeg kan ikke bare "sure" meg over all elendighet i verden.
Som kjent var jeg en tur sør for Sinsenkrysset forrige uke og da kan det jo skje ting som i dette lille rimet.
Bildet er hentet fra Kvasir billedgalleri.

Heite syden.

 

Middelhavet er så blått så blått,

Og så er det så jæ..a vått.

Eg ville helst liggje på stranda,

men då vart ræva full av all sanda.

Sola skein og kroppen vart steikt,

gloraudt vart alt som før var bleikt.

Om natta kokte eg som ein hummar,

og ynskte meg ein ekte nordisk sommar.

Nei, dette vart i heitaste laget.

Men pytt, eg slepte då kvardagsjaget.

24.05.2010.M-m.

2 kommentarer
    1. sv; Det var ikke et kjedelig svar! 🙂 Og jeg som deg, liker konstruktiv kritikk og få se hva andres meninger om de tingene jeg mener… Og du har helt rett, det er inspirerende med sosial meningsutveksling over generasjonsgrense.. 🙂
      OG jeg lo av dette verset her. Utrolig festelig. Men det på bildet så direkte vondt ut. huff. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg