Alcudia

Etter en forsinket og nesten fraværende vår ga vi opp å vente, og tok en ukestur til Alcudia/Mallorca sammen med endel av familien. Her fikk vi full valuta for investeringen i form av SOL, VARME og et fantastisk BLOMSTERFLOR. Gamlegubben vandret et snitt på 15000 skritt (på telleren) pr dag. Det tilsvarer vel omtrent ukesmosjonen her hjemme denne våren. Dessuten fristet Middelhavet til daglige svømmeturer så langt blodpumpa tillot. En fin avkobling for oss alle.
Her er noen eksempler på naturens frodighet på stedet.
Her er utsikten fra vår leilighet. Ikke langt til stranda, som dere ser.

Vakker Hibiscus, tror jeg.

Dette var et lite utvalg av mallorcavårens planteprakt. Dette er nok tiden å reise nedover på da naturen senere på sommeren tørker opp og blir brun. God tur !!

9 kommentarer
    1. For to år siden feiret jeg, David og min mamma 17.mai på Mallorca. Det var en kjempeflott opplevelse. I år blir det Kreta i juli men jeg ble nok litt Mallorca-syk etter dette innlegget :o)
      flott innlegg, forresten – forsommeren på Mallorca er NYDELIG..

    2. Sv: Uffda, kjedelig å ikke få søpla bort. Får håpe streiken er raskt over.
      Navnet på mine plager er nok bare utbrendthet, men er i ferd med å rydde branntomta. Blir bra, er bare lei av treigheta i systeme :).
      Ha en fin kveld!

    3. Åhh… Ja, jeg har vært i Alcudia to ganger i mitt liv, og har minner for livet derfra 🙂 Det første bildet gjorde nesten vondt i sjelen … 🙂

    4. Så fine bilder fra Alcudia:) En får virkelig lyst til å reise til syden når en ser disse bildene:) Heldigvis er det blitt sol og sommer her hvor jeg bor også nå:)

    5. Vigdis: Joda, det var en meget vellykket tur så vi planlegger da capo til høsten Midt på sommeren synes vi at det kan bli i varmeste laget. Vi kom heldigvis ikke i den kategorien jeg rimet om i dag !

    6. Til høsten allerede? Ja, men da begynner vi å pakke smått om senn. 🙂 Jentene og jeg kunne godt vært med, jeg er sikker på at de ikke ville protestert. Vi får dra sammen en gang til siden. Det var veldig koselig 🙂 -og avslappende!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg