Utgått på dato ?

Som dere er ser det en godt og vel voksen mann som prøver å følge med i den nye elektroniske tidsalderen. Ikke for det, han har stort sett drevet med data hele sitt arbeidsliv, men å være med i sosiale media, som det heter, er noe nytt.
Etter å ha holdt på noen måneder har jeg så smått begynt å lure på om jeg passer helt inn i bildet for de aller fleste bloggerne er jo så unge.
De jeg har hatt, og har kontakt med, er hyggelige så jeg koser meg med bloggaktiviteten. Likevel skulle jeg nok ønske at noen flere opp mot min alder kunne delta, men foreløpig er vi få i besteforeldreklassen.
Kanskje er jeg på feil blogg, kanskje finnes en annen hvor jeg kan finne flere aktive på min egen alder.
Vel, jeg er i tenkeboksen. I mellomtiden får jeg slenge innom et dikt eller noen kommentarer.
Ha en fin kveld.

3 kommentarer
    1. Jeg må si meg veldig ening med helgemamma:
      Du er verken utgått på dato, eller for gammel til å blogge. Dessuten er det inspirerende å se at det ikke bare er de aller yngste som liker å dele av sin hverdag. 🙂
      Jeg har nettopp kommet over din blogg og sitter og koser meg med diverse innlegg her – når jeg egentlig skulle gjort helt andre ting….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg