Skjerp dere !

Av og til kan jeg være interessert i å finne ut om der er potensielle bloggvenner som er over 40, og jeg trykker på 40+ knappen. Her skal da fremkomme aldersgruppen 40+, men hva finner jeg ? Jo en masse 95-åringer som egentlig er 15 år.
 Disse "95-åringene" er sikkert ikke interessert i å være i 40+kategorien.
På profilen har dere da skrevet inn fødselsår i stedet for alder. Skjerp dere, gå inn på profilen og foreta nødvendig korrigering.
Jeg mener ikke med innlegget at jeg bare vil blogge med 40+ åringer for jeg har mange unge bloggvenner og synes det er flott. Det jeg ønsker er at alderstrukturen i bloggen kan bli mer troverdig enn den er nå.

3 kommentarer
    1. Helt enig! Det skaper jo lister som ikke er korrekte!
      Sv: Takk skal du ha:o) Det er vel genetisk tror jeg? Har ihvertfall ikke lært det noe sted:o) En annen grunn kan jo være at når man er opptatt av foto så leter man etter motiver over alt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg