Misunnelse ??

Når jeg ser på alle de fine bildene mange av dere produserer blir jeg så betenkt over egne ferdigheter at jeg vurderer å låse inn mitt kamera, og glemme at jeg har det.

Har dere forresten hørt om de to motorsyklistene hvor den ene hadde en svær Harley mens den andre hadde nærmest en moped. De ble enig om å kappkjøre en bestemt strekning. De var ogå enig om at han med den minste sykkelen skulle få fem minutters forsprang.
Så startet racet. Han med den minste sykkelen kjørte, som avtalt først, og Harleyen startet fem minutter senere.

Harleyen kom fram til målet uten å ha sett snurten av konkurrenten. Han begynte å lure på hva som hadde skjedd og kjørte sakte tilbake til startstedet. Etter et lite stykke møtte han sin forpjuskede og småskadede konkurrent, og spurte hva som hadde skjedd.
Jo, du skjønner, sa han på mopeden, at da du passerte i stor fart tenkte jeg at jeg sto i ro. Så da gikk jeg like godt av sykkelen !!

5 kommentarer
    1. ha ha -> fantastisk god vits!! Den lo jeg lenge av.
      Det skal være kjekt å ta bilder. Bilder kan være morsomme eller fine likevel om de ikke er de beste på nettet!
      SV: Takk! Ja, jeg har skrevet det selv.

    2. Dåvøy-jeg måtte skrive det mens jeg husket. Der hadde vi hytte/sommerhus i Øygarden for leeenge siden. Det var før Øygarden ble landfast. Vi tok ferge fra Solsvik.
      Jeg syns nå du hadde noen flotte bilder av solnedgang i Øygarden nettopp. Ikke alle er proffer det er jeg den første til å skrive under på, men jeg syns det er gøy å ta bilder. Bruker Picasa3 som redigeringsprogram. Stå på du la deg ikke skremme.

    3. Takk for kommentar og “trøst”
      Joda, jeg har sittet mange ganger i samme fergekøen, det kunne bli både to og tre timer på det verste i helgene, men nå går det heldigvis radigere. Vårt sommerhus ligger på Alvheim.
      Takk for tipset med Picasa, skal prøve det.
      Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg