Kritikk.

Etter å ha blogget i ca tre måneder har jeg praktis talt ikke sett en eneste kritisk kommentar til noen innlegg.
Alt synes å være bra. Greitt nok å være positiv, det kan nok inspirere – spesielt de som er litt usikre. Men realistisk kritikk kan også være inspirerende. Da kan man kanskje få korrigert kursen eller lagd bedre bilder eller dikt, som jeg holde på med.
Altså, la oss få litt mer liv i bloggene, en liten kurskorrigering av medbloggere frisker kanskje opp. Kanskje det til og med er noe å lære av det.
Hilsen en gammel, men ikke grinebiter.

3 kommentarer
    1. Er enig i det du sier, men jeg merker at jeg tar meg i det selv. Lar ofte heller være å kommentere enn å skrive noe kritisk. Men så lenge det er konstruktiv kritikk så tåler vel de fleste det egentlig:)
      Sv:Jeg zoomet inn med vilje her, så det blir kanskje litt smak og behag?:o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg