Alcudiaturen fortsetter

I dag blir det en fortsettelse på vår tur sørover forrige uke. Denne gangen blir det bilder av ymse, bl a godsaker.

Vi kommer nok ikke unna Paellaen, og den blide kelneren. Denne paellaen smakte usedvanlig godt.


Så var det desserten. Bananasplitten er jo "vitaminrik".


Så avslutter vi med  "cafe con leche"


Vi var ikke alene på stranden. Denne karen var på fisketur der nede. Jeg utfordrer mine venner til å finne ut hva fugl det er. Jeg vet det ikke, men tipper på en eller annen hegretype. Ha en fin dag.

5 kommentarer
    1. Hei! Ja, den bananspliten såg virkelig ut til å være rik på litt av hvert! Paella er godt når den er skikkelig laget. Jeg har smakt ymse der. Noen fuglekjenner er jeg ikke, så den står jeg over.
      Kos dere videre på Alcudia. Er fint sted.

    2. farmoringrid: Helt enig. Paella kan være mye rart, men denne var god. Jeg tror at det er viktig å se an restauranten før en bestiller.
      Ha en fin dag.

    3. Pedro: Takk for forskningsinnsatsen. Det er som jeg sier til Liv. Jeg sender problemet til Pedro, så kommer det alltid et svar.
      Takk for praten i dag forresten, og ha en god kveld.

    4. Jau, jeg tar bilder av alt i naturen der jeg bor, og prøver og bruke litt humor i overskrifta, så noen gidd og se inn, hehe, men kreativiteten blomstrer ihvertfall, når de tar seg bryet, med og henge alt mulig oppe i trær på alle folk i form stiene. Må innrømme at det gjør turen enda mer spennende, spesielt for meg som fotografere alt jeg ser i fata:)
      Takk for at du stikker innom , koselig 🙂
      Ha en fin kveld:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg