Avskiltet ? Ikke denne…


Nei tvert imot. Denne ble påskiltet i dag og gubben står og betrakter sin nye doning med tendenser til rekkeviddeangst allerede. Lurt, eller ikke å anskaffe El-bil for en olding. Den er i alle fall utrolig enkel å kjøre, styrer det meste sjøl.
Så over til bloggavskiltingsprosessen. Det ser ut til å gå sin gang, og melding fra blogg.no tyder på av jeg stort sett er “persona non grata” nå som de ser ut til å vektlegge bunnlinja si mer og mer i den bloggen. En gammel gubbe med få følgere rekker nok ikke opp da.
MEN, jeg holder på, så lenge innleggene blir registrert.
Vel, behold skiltene på og ha en god førhjulstid.

6 kommentarer
    1. Gratulera med ny flott bil, dette kan det vera meining i. Eg for min del syns eg flotta meg noko ubegripeleg då eg spanderte på meg ein ledningsfri støvsuger til den nette sum av kr 7000.
      Eg har så godt som lagt blogginga på hylla, men det du skreiv om blogg.no, forstod eg ikkje heilt. Det er skjeldan eg er inne og les bloggar for tida. Berre eit tilfelle at eg oppdaga innlegget ditt no. Du får ha ei fin julefeiring og eit godt nytt år.

    2. Oldemorbloggen: Takk skal du ha. Eg trur at dei held på å leggja om bloggsystemet, og at dei då kuttar ut dei minste aktive bloggarane, eller kanskje dei ikkje likar skriveria mine.
      Trådlaus støvsugar, det vil kanskje kona mi ha – best å ikkje spørja henne nett før jul.
      Ha god jul og godt nyttår.

    3. Grattis, grattis, du har vel leika med tanken lenge, og no vart det ein realitet. Ser ut til å vera siste modell av Nissan Leaf. Dattera vår har køyrt ein Leaf nokre år, og ho er godt nøgd. Så kjem mitt spørsmål: Fekk du brukbart betalt for Octaviaen (i innbytte)? Det er nok lurt å kjøpa no før Siv strammar til med avgiftene. God tur ut i kollektivfeltet!

    4. Pedro: Det er ein Leaf ja, og i morgon er det planen å testa rekkeviddeangsten på ein tur til Alvheim.
      Elles er eg for tida eigar av to bilar, å byta inn dieselen var nærast å gje bort bilen, så eg får prøva å selja den til våren. Elles har eg borneborn som kan taka over bilen.
      Ha ein god førjulskveld.

    5. Gratulerer med elbil! Er det ikke deilig at den er så lydløs? Ja vi får vente å se på hvordan det går med bloggen vår videre..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg