En påminnelse i julestria…

Min sambygding Anders har funnet dette rimet og delt det med gubben på Facebook. Det er bygd etter samme melodi som “Det lyser i stille grender”. Jeg håper ikke at rimet tolkes som nedvurdering av den vakre julesangen som er skrevet av min favorittpoet Jakob Sande.
Jeg publiserer rimet på bloggen rett og slett fordi det kanskje kan sette noen tanker i sving hos oss nå som vi vi raser gjennom julete kjøpesentre og kataloger .

Jeg har ikke spurt opphavsmannen om publiseringsløyve, men han tilgir meg kanskje.
Ha en god førjulstid.

3 kommentarer
    1. Eg har sansen for dette diktet, og det trur eg Jakob Sande også hadde hatt. Han var ein mann som femnde vidt med diktinga si, ofte mot det burleske. Med all stasen og pyntinga vår dekker vi vel ofte over livets realitetar, men pyt pytt me får berre henga med i julestrevet.
      Hugs å ta fram juletreet i tide.

    2. Pedro: Enig. Sande ville nok hatt sansen for dette. Ellers ser det ut til at dei held på å sjalta med ut av bloggen no. Dei har vek oppdaga alderen, og tilårskomne kallar høver antakeleg ikkje inn i influencerbiletet. Jaja, det får gå som det kan.
      Juletreet ja, spørs om eg finn monteringsanvisninga i år.
      Ha ei framleis god førjulstid og send nissedrakta til rensing i god tid….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg