Dagens finurlige…

At ting kan ha flere bruksområder er velkjent, men denne var ny!

Google.

To eldre damer tok seg en røyk utenfor eldrehjemmet da det begynte å regne. Da tok en av dem fram en kondom, kuttet av enden, og trakk den over sigaretten, og fortsatte å røyke. Den andre så forundret på henne, og spurte: «hva er det du gjør?»
«Jeg bruker en kondom», kom det kjapt fra den andre.
«Hva er det for noe?»
«Tja, den har jo flere bruksområder, men jeg bruker det for å unngå at røyken blir våt når det regner»
«Det er jo smart, hvor får jeg kjøpt sånne?»
«På apoteket»

Neste dag drar den andre damen til apoteket:
«En pakke kondomer takk!»
Den unge apotekeren stusser veldig over dette, en gammal dame i nittiårene som vil ha kondomer Så spør han høflig:
«Noe spesiell størrelse du vil ha frue?»

«Nei, det er ikke så nøye, men den må være stor nok så den passer til en Camel;)

6 kommentarer
    1. Artig sluttpoeng! Det var ikke vanskelig å svelge den Camelen…(nå ble jeg visst nesten grovkornet uten at jeg tenkte over det akkurat i det jeg skrev det!) 😉

    2. Hvis damene skifter ut Camel med Prince vil ikke dette problemet oppstå. Apotekeren vil da tro at hun er en dame av cougar-typen som omgås de kongelige. Tenk over det, og ha en fin dag!

    3. Pedro: Der satte du gubben fast. Som du sier – jeg får bruke dagen på det. Jeg kom forresten på at utfordringen kanskje vil bli uoverkommelig om kondomen skulle monteres mothårs. Undres på om det ikke er noe slikt KrF prøver i disse dager.
      Ha en kamelfri dag…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg